Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
Δωρεάν μεταφορικά για αγορές απο 50€ με Box Now έως 30/4

Επιστροφές προϊόντων στα πλαίσια της εγγύησης

  1. Στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους κατά την παραλαβή του προϊόντος (D.O.A. – Dead on arrival) και εφόσον το καλύπτει η πολιτική Dead on arrival του εκάστοτε κατασκευαστή (δείτε  στην επίσημη ιστοσελίδα του κατασκευαστή), θα πρέπει εντός 7 ημερολογιακών ημερών να ενημερώσετε σχετικά και να επιστρέψετε το ελαττωματικό είδος στην έδρα μας. Αφού γίνει ο απαιτούμενος έλεγχος και διαπιστωθεί ότι όντως το προϊόν σας καλύπτεται από την πολιτική του Dead on arrival του κατασκευαστή, σας αποστέλλουμε με δικά μας μεταφορικά έξοδα νέο προϊόν. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί στην πλήρη εργοστασιακή του συσκευασία συνοδευόμενο με όλα του τα παρελκόμενα και το παραστατικό αγοράς του.

  2. Στην περίπτωση επιστροφής προβληματικού προϊόντος που βρίσκεται στα πλαίσια της ισχύουσας χρονικά εργοστασιακής εγγύησης μπορείτε να το αποστείλετε στην έδρα μας για το τεχνικό έλεγχο. Τα μεταφορικά έξοδα παραλαβής του ελαττωματικού είδους και η επιστροφή του επιβαρύνουν εσάς.

Επιστροφές μη ελαττωματικών προϊόντων

  1. Στην περίπτωση επιστροφής μη προβληματικού είδους λόγω λανθασμένης εκτέλεσης παραγγελίας από το DoDigital, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο το DoDigital. Άμεσα θα καλυφθείτε με το σωστό είδος, ενώ στην περίπτωση μη διάθεσης πλέον του προϊόντος θα πιστωθείτε το καταβληθέν ποσό. Σε αυτή την περίπτωση επιστροφής θα σας παρακαλούσαμε να επιστρέψετε το προϊόν όπως το έχετε παραλάβει κατά την αποστολή μας.

  2. Έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που έχετε κάνει αγορά από την ηλεκτρονική μας σελίδα (www.dodigital.gr) μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του. Το προϊόν γίνεται δεκτό προς επιστροφή όταν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, δεν έχει αποσφραγιστεί, δεν έχει υποστεί φθορές, δεν έχει παραβιαστεί η ταινία ασφαλείας και δεν έχει γίνει χρήση του προϊόντος (άρθρο 3ε Ν. 2251/1994). Σε περίπτωση επιστροφής αγαθών λόγο υπαναχώρησης, οι καταναλωτές επιβαρύνονται με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. 

    Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων. Εξαιρούνται του δικαιώματος υπαναχώρησης τα προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή κατόπιν ειδικής παραγγελίας, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, σφραγισμένα αγαθά, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (πχ. ακουστικά), καθώς και αναλώσιμα εκτυπωτών, σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένα λογισμικά για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (άρθρο 3ιβ Ν. 2251/1994).

  3. Σε κάθε περίπτωση επιστροφής προϊόντος ο καταναλωτής φέρει την ευθύνη για την συσκευασία του σε ανθεκτική συσκευασία τέτοια ώστε να προστατεύει το προϊόν από οποιαδήποτε φθορά κατά τη μεταφορά του και να αποφευχθεί η τοποθέτηση του voucher επιστροφής πάνω στο πρωτότυπο κουτί γεγονός που συνεπάγεται και μείωση της αξίας των αγαθών. Σε αντίθετη περίπτωση το κατάστημα δύναται να προβεί σε μερική επιστροφή χρημάτων ανάλογη της μείωσης της αξίας μεταπώλησης του αγαθού.

  4. Στην περίπτωση μη αποδοχής της αποστολής κατά την παράδοση  και επιστροφής της στο κατάστημα ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής της.
  5. Η αίτηση σας θα πρέπει να γίνει γραπτά συμπληρώνοντας την φόρμα (εδώ), έπειτα θα την αποστείλετε στο info@dodigital.gr, όπου και θα σας απαντήσουμε για την επιβεβαίωση παραλαβής της φόρμας. Αφού το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας, έπειτα από δική σας μέριμνα, και ολοκληρωθεί ο έλεγχος των παραπάνω προϋποθέσεων από την εταιρεία μας θα πραγματοποιηθεί πίστωση του δαπανηθέντος χρηματικού ποσού σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 14 ημερολογιακών ημερών.

    Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εσάς.

Λίστα Αναμονής Θα σας ενημερώσουμε όταν το προϊόν είναι σε απόθεμα. Αφήστε την διεύθυνση email σας παρακάτω.